Translate

Saturday, February 14, 2015

Giveaway 7 HARI by Syira Lokman

Hi guys. Disebabkan aku baru mula ataupun restart aku punya blog, so aku dinasihatkan untuk join, program atau event yang dihost oleh blogger2 yang lain. :)
Giveaway adalah salah satu daripadanya. Apa salahnyekan, sambil cuba untuk meramaikan follower sambil dapatkan peluang menang hadiah. Win-win orang kata.

Giveaway yang aku join adalah giveaway Syira Lokman. Wish me luck, maybe I'll win some bonus gift from her. Bolehlah daripada tak ada, hehehehe.

OK, sesiapa yang bloggers tu terbaca post aku tu (Kalau terbacelah ye) jomlah meramaikan lagi entry sebelum giveaway Syira ditutup pada 16/2/15.

Giveaway http://syiralokman.blogspot.com/2015/02/giveaway-7-hari-by-syira-lokman.html

Click link diberi untuk join. :D

7 comments:

  1. Best of luck ya!!! ^-^ sy pin joint

    ReplyDelete
  2. salam. cara terbaik tuk start berblog btw all the best..

    ReplyDelete
  3. TERIMA KASIH SUDI JOIN GA SYIRA...JOM BLOGWALKING...NANTIKAN PENGUMUMAN PEMENANG YE :D JGN LUPA CEK SEMULA SYARAT TAUUUU !

    ReplyDelete
  4. singgah dari segmen yang sama :D good luck

    jemput join yaa hadiah menanti pemenang !
    http://mellyareenza.blogspot.com/2015/02/february-giveaway-by-mellya-and-friends.html

    ReplyDelete